Cursuri SEO Brasov

Cursuri SEO pentru firme, in Brasov. Vreti sa optimizati website-ul companiei pentru a fi "pe placul" motorului de cautare Google? Doriti sa internalizati promovarea online a site-ului de prezentare a companiei sau a magazinului online?

 

Curs SEO pentru firme Brasov

Invata sa iti optimizezi si sa iti promovezi site-ul ! Putina teorie, sustinuta de multa practica. Curs SEO desfasurat la sediul firmei tale.

Durata: 6-12 h (in functie de cunostintele cursantilor, de complexitatea site-ului)

In general, firmele care apeleaza la cursuri SEO doresc sa isi specializeze cativa angajati, de cele mai multe ori responsabilul de marketing, asistentul manager sau administratorii site-ului, pentru a realiza promovarea online in-house.

In cadrul cursului SEO personalizat in functie de particularitatile domeniului tau de activitate si pentru website-ul companiei tale, vei invata cele mai bune practici de urmat si vei intelege instrumentele cheie pe care trebuie sa te bazezi pentru o strategie SEO de succes. 

Cursul SEO nu numai ca este personalizat, ci si cat se poate de practic. Vom optimiza site-ul pe loc pentru a exemplifica teoria, vei primi teme pentru acasa de la un modul la altul si le vom corecta impreuna, vei primi template-uri dupa care sa lucrezi si sa iti planifici actiunile SEO on-site si off-site, iti voi prezenta ce actiuni eficiente si ce scurtaturi am descoperit de-a lungul timpului, optimizand sute de site-uri de prezentare si magazine online.

La sfarsitul cursului vei pleca inarmat cu o intelegere ferma a unei strategii SEO de succes pentru site-ul tau sau pentru clientii tai, cu un site gata optimizat on-page si o strategie de linkbuilding clar definita. Vei primi si suportul de curs detaliat, care iti va fi de mare ajutor oricand vei vrea sa iti amintesti anumite aspecte discutate la curs.

Grosso modo, componentele unui curs SEO pentru firme Brasov:

  • Elementele de baza in SEO si Strategii SEO on-page, teorie sustinuta de practica: cum sa elaborezi o strategie de cuvinte cheie ca la carte;  cum sa optimizezi textele si descrierile existente prin integrarea cuvintelor cheie, pentru a fi atat pe placul Google, cat si al potentialilor tai clienti;  cum sa creezi noi texte optimizate / articole optimizate pentru a profita de noi oportunitati de trafic/vanzare; cum sa adaptezi sau sa creezi o structura eficienta a site-ului, etc. Putem implementa o parte din modificari si optimizari live, daca detineti un site construit cu o platforma open-source (Wordpress, Opencart, Magento, Prestashop) sau platforma Saas intuitiva; restul ramanand ca "tema pentru acasa" pana la urmatorul modul.
  •  Strategii SEO off-page/ Promovarea Online sau LinkBuilding, teorie sustinuta de practica: unde si cum sa iti promovezi online afacerea; cum identifici cele mai bune surse de backlinkuri (linkuri de pe alte site-uri catre site-ul propriu); cum sa elaborezi o strategie de linkbuilding pentru rezultate rapide (urcarea paginilor site-ului cat mai sus pe Google la cautari cheie relevante); cum sa eviti penalizarea manuala sau automata a site-ului sau ce reguli sa respecti pentru o strategie de linkbuilding eficienta; cum sa obtii vizite si vanzari indirecte prin linkbuilding  (traficul referral din Analytics).
  • Optimizarea tehnica a site-ului de la A la Z: cum sa facilitezi indexarea rapida a paginilor si a actualizarilor realizate pe site; care sunt factorii tehnici blocanti si cum sa previi blocaje in indexare si rankings; cum, aparent, o simpla modificare a programatorului sau a administratorului site-ului poate duce la pierderi masive de trafic si vanzari; ce instrumente gratuite si cu plata sa folosesti pentru a analiza periodic website-ul din punct de vedere tehnic. Putem face mare parte din modificari live, daca detineti un site construit cu o platforma open-source (Wordpress, Opencart, Magento, Prestashop) sau platforma Saas intuitiva.
  • Studii de Caz, Teste, Teme, Discutii libere.

Vezi desfasuratorul detaliat, mai jos.

Numar maxim de participanti recomandat: 3-4

 

Cu ce se diferentiaza aceste cursuri SEO fata de altele?

  • Sunt 100% personalizate pentru tine. Vom aborda aspectele care te intereseaza si toata atentia va fi indreptata asupra ta si asupra site-ului tau.  In cadrul cursurilor SEO clasice, atentia trainerului este distribuita in randul mai multor cursanti, acesta nereusind sa raspunda la toate intrebarile sau sa dea exemple practice pentru toate site-urile cursantilor.
  • Nu exista un numar minim sau maxim de ore. Totul depinde de obiectivele tale si de cunostintele tale. Daca, de exemplu, stapanesti destul de bine tot ce tine de optimizarea on-site, dar ai multe nelamuriri in privinta strategiei de linkbuilding, ne vom axa in mare parte pe asta. 
  • Cursul SEO la sediul firmei tale este o modalitate simpla si comoda de a invata SEO. Nu trebuie sa te deplasezi in alt oras, sa adaugi cheltuieli suplimentare cu transportul si cazarea, iti vei putea stabili un orar si o frecventa optima de sedinte de curs chiar la sediul firmei tale. 
  • Este axat pe practica. In cadrul cursurilor SEO pe care le-am sustinut cu mai multi participanti, am observat ca bagajul de cunostinte al cursantilor difera destul de mult  - unii sunt incepatori si vor sa afle cat mai multe, acaparand discutia, altii sunt la nivel intermediar si se plictisesc. Cursul SEO personalizat in functie de specificul activitatii si site-ului companiei tale este axat doar pe nevoile si obiectivele tale, iar totul este cat mai practic, pentru ca tu sa intelegi cu adevarat ce trebuie sa faci pentru a urca site-ul in prima pagina pe Google.ro.
  • Nu exista "secrete ale meserii". Din contra, platesti pentru a afla aceste secrete.

Cat costa?

 Costurile cursului SEO se calculeaza in functie de numarul de cursanti, de nivelul de complexitate al site-ului, de cunostintele cursantilor.

 

Cine sustine cursul SEO?

Cursul este sustinut de specialistul nostru SEO, Alina Orel, care are o experienta de peste 10 ani in SEO si de 2 ani ca trainer SEO&E-commerce.  

  • 10 ani experienta in SEO si Marketing Online.
  • peste 400 site-uri optimizate. Site-uri de prezentare si magazine online din Franta si din Romania, din domenii variate de activitate.
  • 3 companii de Marketing Online, lidere pe piata din Franta si Romania, in care am lucrat.
  • Abilitati & Expertiza: SEO (avansat), SEO Copywriting (avansat), E-commerce (mediu), Usability&Conversion (mediu), Blogging (avansat), Adwords (mediu), WordPress (mediu), Web Development (incepator).

 

A module broke

Desfasurator Curs SEO

Mai jos, un posibil mod de desfasurare al cursului SEO. Am propus impartirea cursului in 3 module, ce vor avea loc la cateva zile distanta intre ele, pentru a lasa loc pentru sedimentarea cunostintelor si realizarea temelor pentru acasa (crearea si implementarea pe site a optimizarilor invatate la curs).

Modul 1 Modul 2 Modul 3

Modul 1

Elementele de baza in SEO
Ce este Search Engine Optimization (SEO)?
Cum functioneaza motoarele de cautare;
Anatomia unei pagini cu rezultate de cautare;
Rezultate Organice Versus Rezultate Platite.

Strategia de cuvinte cheie
Identificare cuvinte cheie cautate de utilizatori, care aduc trafic pe site si vanzari;
Tipologie si densitate cuvinte cheie ;
Integrare cuvinte cheie pe pagini;
Cum sa urmaresti evolutia cuvintelor cheie pe Google;
Unelte/tool-uri pentru crearea strategiei de cuvinte cheie;
Exemple concrete. Studii de caz. Exercitii practice.

Optimizarea SEO On-Site
Sfaturi optimizare meta tag-uri (titluri si descrieri pagini);
Optimizarea continutului de pe site (descrieri produse, pagini cu informatii);
Optimizare structura site si linking intern;
Optimizare imagini;
Exemple concrete. Studii de caz. Exercitii practice.

"Teme pentru acasa" - pe baza unor modele /template-uri, cursantii vor realiza o strategie de cuvinte cheie completa si vor realiza optimizari on-site pentru o categorie de produse, de exemplu.  Astfel, vor aplica ceea ce au invatat in cadrul Modulului 1. Temele vor fi discutate in cadrul modulului 2.

Modul 2

Discutare teme Modul 1: corectari sau completari, daca este cazul; clarificare nelamuriri; raspunsuri la noi intrebari legate de ceea ce s-a discutat in cadrul modulului 1.

Accesibilitate si indexare / Audit tehnic

Numar de pagini indexate;
Modalitati pentru a bloca sau a indexa pagini in motorul de cautare;
Factori care blocheaza evolutia site-ului: pagini de eroare, redirectionari, continut duplicat, tehnici spam, viteza de incarcare, continut ascuns vs continut neaccesibil motoarelor);
Analiza codului sursa;
Unelte/tool-uri pentru analiza SEO On-Site;
Exemple concrete. Studii de caz. Exercitii practice.

Optimizare SEO Off-Site
Metode obtinere backlinkuri (linkuri de pe alte site-uri catre site-ul dvs.);
Avantajele backlinkurilor;
Cum sa identifici surse relevante pentru a obtine backlinkuri;
Cum sa redactezi un comunicat de presa sau un articol publicitar optimizat;
Cum sa eviti penalizarea Google;
Unelte/tool-uri pentru analiza SEO Off-Site;
Liste cu site-uri de calitate si eficiente din punct de vedere SEO.
Exemple concrete. Studii de caz. Exercitii practice.

"Teme pentru acasa: Pe baza unor modele /template-uri, cursantii vor realiza o planificare a optimizarilor off-site: plan editorial pentru articole sponsorizate, comunicate de presa si alte surse de promovare. Pe baza unui template, cursantii vor realiza un Audit tehnic sub forma de checklist, pe care sa il verifice/actualizeze periodic.

Modul 3

 Corectarea si discutarea temelor date la modulul 2.

Teste de evaluare a cunostintelor.

Intrebari suplimentare. 

Ce este SEO?

SEO (Search Engine Optimization) este procesul de imbunatatire a pozitiei unui site web in paginile motorului de cautare Google, cu scopul de a atrage mai multi vizitatori si, prin urmare, mai multi clienti.

Testimoniale

View all testimonials