CURS SEO PRACTIC, 1 la 1, pe Zoom

Devino Specialist SEO!

Curs SEO online, live, prin Zoom. Curs SEO 1 to 1. Probabil Cel mai Practic Curs SEO din Romania! Dedicat celor care vor sa devina Specialisti SEO sau Experti SEO.

Curs SEO Online, pe Zoom

O meserie de viitor: Specialist SEO. Invata sa optimizezi si sa promovezi site-uri!

Curs SEO desfasurat online, pe Zoom / Meet. Platforma are optiunea “screen sharing” / “partajarea ecranelor”, care usureaza colaborarea. Poti vedea in timp real ce face celalalt pe calculator – ce site, document sau fotografie deschide, ce lucreaza efectiv.

Durata: in functie de cunostintele sau preferintele tale.

In cadrul cursului SEO personalizat, vei invata cele mai bune practici de urmat si vei intelege instrumentele cheie pe care trebuie sa te bazezi pentru o strategie SEO de succes.

Cursul SEO nu numai ca este personalizat, ci si cat se poate de practic. De fapt, cel mai bun termen pentru a-l descrie ar fi cel de workshop. Vom optimiza site-uri pe loc pentru a exemplifica teoria (primita in prealabil), vei primi teme pentru acasa de la un modul la altul si le vom corecta impreuna, vei primi template-uri dupa care sa lucrezi si sa iti planifici actiunile SEO on-site si off-site, iti voi prezenta ce actiuni eficiente si ce scurtaturi am descoperit de-a lungul timpului, optimizand sute de site-uri de prezentare si magazine online.

La sfarsitul cursului vei pleca inarmat cu o intelegere ferma a unei strategii SEO de succes pentru clientii tai. Vei primi si suportul de curs teoretic, care iti va fi de mare ajutor oricand vei vrea sa iti amintesti anumite aspecte discutate la curs.

Ce-ar putea cuprinde un curs SEO:

  • Elementele de baza in SEO si Strategii SEO on-page: cum sa elaborezi o strategie de cuvinte cheie ca la carte;  cum sa optimizezi textele si descrierile existente prin integrarea cuvintelor cheie, pentru a fi atat pe placul Google, cat si al potentialilor clienti;  cum sa creezi noi texte optimizate / articole optimizate pentru a profita de noi oportunitati de trafic/vanzare; cum sa adaptezi sau sa creezi o structura eficienta a site-ului, etc. Putem implementa o parte din modificari si optimizari live, restul ramanand ca “tema pentru acasa” pana la urmatorul modul.
  •  Strategii SEO off-page/ Promovarea Online sau LinkBuilding: unde si cum sa promovezi online afacerile clientilor tai; cum identifici cele mai bune surse de backlinkuri (linkuri de pe alte site-uri catre site-ul propriu); cum sa elaborezi o strategie de linkbuilding pentru rezultate rapide (urcarea paginilor site-ului cat mai sus pe Google la cautari cheie relevante); cum sa eviti penalizarea manuala sau automata a site-ului sau ce reguli sa respecti pentru o strategie de linkbuilding eficienta; cum sa obtii vizite si vanzari indirecte prin linkbuilding  (traficul referral din Analytics).
  • Optimizarea tehnica a site-ului de la A la Z: cum sa facilitezi indexarea rapida a paginilor si a actualizarilor realizate pe site; cum sa previi blocaje in indexare si rankings; cum, aparent, o simpla modificare a programatorului sau a administratorului site-ului poate duce la pierderi masive de trafic si vanzari; ce instrumente gratuite si cu plata sa folosesti pentru a analiza periodic website-urile din punct de vedere tehnic. Putem face mare parte din modificari live.
  • Studii de Caz, Teste, Teme, Discutii libere.

Numar maxim de participanti recomandat: 2, din aceeasi echipa.

Cu ce se diferentiaza aceste cursuri SEO fata de altele?

  • Sunt 100% personalizate pentru cei care vor sa devina Specialisti SEO. Vom aborda aspectele care te intereseaza. In cadrul cursurilor SEO clasice, atentia trainerului este distribuita catre mai multi cursanti, acesta nereusind sa raspunda la toate intrebarile sau sa dea exemple practice pentru toti cursantii. De asemenea, am observat ca in cazul cursurilor SEO clasice bagajul de cunostinte al participantilor difera destul de mult  – unii sunt incepatori si vor sa afle cat mai multe, acaparand discutia, altii se situeaza la un nivel intermediar si se plictisesc. Workshopul nostru este personalizat pentru cei care vor sa faca din SEO o meserie.
  • Nu exista un numar minim sau maxim de ore. Totul depinde de obiectivele tale si de cunostintele tale. Daca, de exemplu, stapanesti destul de bine tot ce tine de optimizarea on-site, dar ai multe nelamuriri in privinta strategiei de linkbuilding, ne vom axa in mare parte pe acest aspect.
  • Cursul SEO, desfasurat online, este o modalitate simpla si comoda de a invata SEO. Nu trebuie sa iti sacrifici un weekend sau sa pierzi cateva ore in trafic, ca sa nu mi vorbim de pandemie. Iti vei putea stabili un orar si o frecventa optima de sedinte de curs. Platformele au optiunea “screen sharing” / “partajarea ecranelor”, care usureaza colaborarea. Poti vedea in timp real ce face celalalt pe calculator – ce site, document sau fotografie deschide, ce lucreaza efectiv.
  • Este axat 100% pe practica. Totul este practic, pentru ca tu sa intelegi cu adevarat ce trebuie sa faci pentru a urca site-urile clientilor in prima pagina pe Google.ro. Workshopul SEO presupune implicarea activa a participantilor prin exercitii, teme si evaluari. “Spune-mi si voi uita, arata-mi si poate ├«mi voi aduce aminte, implica-ma si voi ├«ntelege!” (Confucius).
  • Nu exista “secrete ale meseriei” pe care sa le tin pentru mine. Din contra, acestea sunt incluse in pret.

Cat costa?

200 lei ora de curs SEO practic cu 1 participant.

350 lei ora de curs SEO practic cu 2 participanti (facand parte din aceeasi echipa).

In functie de cunostinte sau de nivelul dorit, se poate ajunge la 4 – 7 h de curs.

Cine sustine cursul SEO?

Cursul este sustinut de specialistul nostru SEO, Alina Orel, care are o experienta de 13 ani in SEO si de 2 ani ca trainer SEO&E-commerce.

  • 14 ani experienta in SEO si Marketing Online.
  • peste 400 site-uri optimizate. Site-uri de prezentare si magazine online din Franta si din Romania, din domenii variate de activitate.
  • 3 companii de Marketing Online, lidere pe piata din Franta si Romania, in care am lucrat.
  • Abilitati & Expertiza: SEO (avansat), SEO Copywriting (avansat), E-commerce (mediu), Usability&Conversion (mediu), Blogging (avansat), Adwords (mediu), WordPress (avansat), Web Development (incepator).

Exemplu Desfasurare Curs SEO – de la Incepator la Avansat

Vom stabili structura impreuna! Ca idee, mai jos, un posibil mod de desfasurare al un curs SEO pentru un incepator care vrea sa ajunga la un nivel avansat. Am propus impartirea cursului in 3 module, ce vor avea loc la o saptamana distanta intre ele, pentru a lasa loc pentru sedimentarea cunostintelor si realizarea temelor pentru acasa (crearea si implementarea pe site a optimizarilor invatate la curs).

Modul 1 Curs SEO

  • Elementele de baza in SEO
    Ce este Search Engine Optimization (SEO)?
    Cum functioneaza motoarele de cautare;
    Anatomia unei pagini cu rezultate de cautare;
    Rezultate Organice Versus Rezultate Platite.
  • Strategia de cuvinte cheie
    Identificare cuvinte cheie cautate de utilizatori, care aduc trafic pe site si vanzari;
    Tipologie si densitate cuvinte cheie ;
    Integrare cuvinte cheie pe pagini;
    Cum sa urmaresti evolutia cuvintelor cheie pe Google;
    Unelte/tool-uri pentru crearea strategiei de cuvinte cheie;
    Exemple concrete. Studii de caz. Exercitii practice.
  • Optimizarea SEO On-Site
    Sfaturi optimizare meta tag-uri (titluri si descrieri pagini);
    Optimizarea continutului de pe site (descrieri produse, pagini cu informatii);
    Optimizare structura site si linking intern;
    Optimizare imagini;
    Exemple concrete. Studii de caz. Exercitii practice.
  • “Teme pentru acasa– pe baza unor modele /template-uri, cursantii vor realiza o strategie de cuvinte cheie completa si vor realiza optimizari on-site pentru o categorie de produse, de exemplu.  Astfel, vor aplica ceea ce au invatat in cadrul Modulului 1. Temele vor fi discutate in cadrul modulului 2.

Modul 2 Curs SEO

  • Discutare teme Modul 1: corectari sau completari, daca este cazul; clarificare nelamuriri; raspunsuri la noi intrebari legate de ceea ce s-a discutat in cadrul modulului 1.
  • Accesibilitate si indexare / Audit tehnic
    Numar de pagini indexate;
    Modalitati pentru a bloca sau a indexa pagini in motorul de cautare;
    Factori care blocheaza evolutia site-ului: pagini de eroare, redirectionari, continut duplicat, tehnici spam, viteza de incarcare, continut ascuns vs continut neaccesibil motoarelor);
    Analiza codului sursa;Unelte/tool-uri pentru analiza SEO On-Site; Exemple concrete. Studii de caz. Exercitii practice.
  • Optimizare SEO Off-Site
    Metode obtinere backlinkuri (linkuri de pe alte site-uri catre site-ul dvs.);
    Avantajele backlinkurilor;
    Cum sa identifici surse relevante pentru a obtine backlinkuri;
    Cum sa redactezi un comunicat de presa sau un articol publicitar optimizat;
    Cum sa eviti penalizarea Google;
    Unelte/tool-uri pentru analiza SEO Off-Site;
    Liste cu site-uri de calitate si eficiente din punct de vedere SEO.
    Exemple concrete. Studii de caz. Exercitii practice.
  • Teme pentru acasa: Pe baza unor modele /template-uri, cursantii vor realiza o planificare a optimizarilor off-site: plan editorial pentru articole sponsorizate, comunicate de presa si alte surse de promovare. Pe baza unui template, cursantii vor realiza un Audit tehnic sub forma de checklist, pe care sa il verifice/actualizeze periodic.

Modul 3 Curs SEO

  • Corectarea si discutarea temelor date la modulul 2.
  • Teste de evaluare a cunostintelor.
  • Intrebari suplimentare. 5